Verzending

Laatste herziening: 22-08-2025

Levering & verzending

Wij doen er alles aan om jouw bestelling zo snel en zorgvuldig mogelijk te verwerken en te bezorgen. Hieronder lees je alles over onze levertijden, verzendkosten en wat je kunt verwachten.

Levertijd

Bestellingen worden doorgaans binnen 1-3 werkdagen verwerkt en verzonden. In uitzonderlijke gevallen kan de levertijd oplopen tot maximaal 30 dagen. Mocht er onverhoopt vertraging ontstaan of een product niet (meer) leverbaar zijn, dan nemen we binnen 30 dagen contact met je op. In dat geval heb je het recht om je bestelling kosteloos te annuleren en storten wij het volledige aankoopbedrag binnen 30 dagen terug.

Verzendkosten

De verzendkosten worden altijd duidelijk vermeld in je winkelmandje en tijdens het afrekenen. Eventuele verzendkosten zijn afhankelijk van het bezorgadres en het gekozen verzendbedrijf.

Bezorgadres

We verzenden je bestelling naar het adres dat je tijdens het bestelproces hebt opgegeven. Controleer dit dus altijd goed voordat je je bestelling afrondt.

Vertraging of problemen met levering

Wij doen ons uiterste best om je bestelling op tijd te bezorgen. Toch kan het in sommige gevallen voorkomen dat een pakket vertraging oploopt bij de vervoerder. Helaas hebben wij daar geen invloed op. Uiteraard kun je de status van je bestelling altijd volgen via de track & trace-link van de vervoerder.

Is je bestelling beschadigd of niet aangekomen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, zodat we samen met de vervoerder naar een oplossing kunnen zoeken.

Niet leverbaar of vervangend artikel

Is een product toch niet leverbaar, dan spijt het ons dat we je bestelling niet hebben voltooid. We kijken dan graag samen naar een passend alternatief, zoals een vervangend product of het terugbetalen van het bedrag van de niet-voorradige artikelen en eventuele verzendkosten. Uiteraard ben je niet verplicht een vervangend product te accepteren. Krijg je toch een vervangend product toegestuurd? Dan geldt het herroepingsrecht gewoon en kun je het artikel kosteloos retourneren.

Risico en verantwoordelijkheid

Tot het moment van bezorging ligt het risico van beschadiging of verlies van je bestelling bij ons. Pas wanneer je het pakket in ontvangst hebt genomen, gaat het risico over op jou.

Vragen?

Heb je nog vragen over de levering of verzending van je bestelling? Neem gerust contact met ons op via info@miari.nl of 0639130505. We helpen je graag verder!